WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Thanks senior. Thanks LOX

Assalammualaikum. :) smile while we can. Well post ni act kali ni khas untuk fivers . haaaaa, so true SPM is over untuk depa la. Aku belum lagi. Haihhhlaa takutnya takyah cakap lah kengkawan aku yg lain semua study kot. Aku je yg mcm siot tak study hm hm dah pandai ke wana wey. Hm hm. Habis je SPM haritu aku dah bergelar SPM's candidate. Or officially batch kitorang dah jadi yg paling sulung dekat sana. Hm hm fuh fuh. Gila kentang ah paling sulung? Macam gempak je.

             Okay enough talk about us. Now, to all my beloved senior as known as LOX that stands for Legend of X. Its a roman number act. Means ten. The tenth yr of SPM dekat sepintar. Diorang batch ke 10 . Macam macam ilmu kitorang dapat dari korang. Korang ajar mcm mana nak survive dekat Sepintar. Hmm just banyak yg korang share. Setahu aku , batch kita yg pertama buat kelas sekali kan? Tak tahu ah kalau before this penah. Hm serious ah ckp korang ntah lah sedih nak teruskan ayat hm . Haaaa, just wanna wish good luck dekat luar. Tipu kalau aku cakap once diorang keluar kitorang tak rindu diorang serious tipu
To be honest this yr adalah tahun pertama form 4 and form 5 tak gaduh like. Yahh, dulu setiap tahun gaduh weh. hm . Well, lucky to have you'll as my senior dear LOX . Seriously will miss you all. Jaga diri jaga iman. Ingat Allah. InshaAllah hidup selamat. Saya sayang kamu
semua. Doakan kami di sini.

No comments:

Post a Comment