WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

I dont know why.

Feelings. Perasaan.
Tak tahu mcm mana nak describe now. Im confused with myself. Aku rasa tersepit. Aku tak tahu kenapa aku rasa mcm ni. Maybe, Allah nak uji aku? Aaaa kenapa aku rasa mcm ni? I hate those feelings, perasaan yang tiba tiba datang. Perasaan yang i dont know. Pelik bagi aku. Ataupun memang lumrah fivers mcm tu? Or just me? Hmmm, Kadang aku kesian tengok diri aku sendiri. Ahhhhh. Takde siapa pon peduli.
Why me? Kenapa aku?
Aku kurang kasih sayang ke?
Aku ada family,
Aku ada kawan kawan,
Aku ada Allah.
Apa lagi yang kurang?
Kenapa aku selalu rasa hati aku kosong?
Hmmm,
Masih mencari apa yang kosong sebenarnya.
Ya Allah bantu aku.

Jangan pernah rasa kau sorang sorang wana, :) Itu semua syaitan yang nak menyesatkan kau. Ingat, dia dah janji dah dengan Allah yang dia akan tarik sebanyak banyaknya manusia untuk lalai. Untuk sama sama dengan dia masuk ke neraka. Jangan sesekali kau tertarik dengan dia wana. Ingatlah sesuatu yang negatif tu semua tak baik. Kau kena kuat jangan lemah, isi masa lapang. Tenangkan hati. Jangan terlampau stress. You still have ppl that loves you, that care about you. Dont ever talked about being alone or else. Its not a right thing to said . You've been through all these . But you're not alone , remember you've still have Allah by your side. Forever alone. Never exist my dear. Belajar dari kesilapan yang kau buat. Make it as pengalaman kau. And you'll never repeat that mistake again. Ingat, peluang kedua takkan ada kalau kau tak lakukan kesilapan yang pertama. Takkan ada peluang ketiga. Yang penting kau boleh survive. SPM. Benda tu penting, but the most important thing is habluminallah. :') Ingat tu. 

No comments:

Post a Comment